Vanskelig fotoshoot

I dag skulle jeg ha en lenge planlagt fotoshoot med Morten Ulrichsen. Men det skulle vise seg å bli en vanskeligere oppgave enn vi hadde forestilt oss. Mortens populæritet har etterhvert nådd slike høyder at det har blitt vanskelig å få tatt bilder uten at Mortens fans trenger seg på. Men Morten ser ut til å nyte populariteten, så for ham er det ikke noe problem.


Det begynte bra, en av Mortens betrodde oppgaver er å presse pappesker. Derfor liker han godt å posere sammen med pappesker.


Men det skulle ikke vare lenge før fansen dukket opp. Til min store overraskelse var det mitt søskenbarn, som bor like ved Lona bru, som insisterte på å få være med på bildet.


Jeg måtte også ta bilde av henne med Matkrokenposer.


Og så måtte jeg også ta et fint nærbilde av henne før hun sa seg fornøyd.


Vi fant at vi skulle prøve å ta bildene inne i butikken, uten at det gikk bedre. Der var det en langt yngre Mortenfan som måtte ha fanbilde med Morten.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg