Gårsdagens innkjøp

Under mitt Namsosopphold i går, skjedde det noe som ganske skjelden skjer med meg. Jeg gikk spontant til innkjøp av et klesplagg, jeg kan faktisk ikke huske sist det skjedde. Muligens kan det ha med å gjøre at manns minne er omtrent 14 dager. Men jeg tror ikke det er grunnen.


Oppi denne VIC-posen ligger mitt nye klesplagg. Veldig fin pose forresten.


Går fint an å bruke den utenpå vanlige klær, men blir kanskje litt rart med hettegenser under.


Min kone var litt lei av den gamle frakken jeg har brukt til nå, hun har muligens et poeng.


Dette ble vel et lite hakk bedre, eller hva syns dere?


Kanskje den mest klassiske anvendelsen av en frakk.

9 kommentarer
    1. Det var bra du fikk bytta ut den gamle frakken. Du vart jo riktig herre med den nye frakken. Alt kler den smukke, vet du. Men du bør vel ha noe under frakken, så ikkje det vert fleire som får seg eit latteranfall.

    2. Frunen ser ikkje veldig imponert ut! Kansje ho har sett slikt før?
      Artig påfunn uansett:) Hald fram slik i 2014 også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg