Bygdekino-outfit

Like før påske fikk jeg en uventet pakke i posten. Det var jakke og to t-shirts fra Bygdekinoen. Gjett om denne karen ble glad for det. Etter 21 år med dugnadsjobb på Bygdeforestillingene hos oss, har jeg blitt veldig glad i Bygdekinoen. Så det å få klær med Bygdekinologoen på, syns jeg er stor stas. Så neste onsdag når Bygdekinoen kommer med nye filmer til oss, kan jeg møte opp med riktig bekledning. Det fulgte ikke bukser med, så jeg er litt usikker på om det er meningen at man skal gå bukseløs. Jeg skal diskutere dette med kinomaskinist Jan Ove Brøndbo i forkant. Hvis han stiller uten bukse, gjør også jeg det. Hvis konklusjonen blir at vi stiller med bukse, har jeg løsningen klar.


Rød t-shirt og svart jakke fra Bygdekinoen, men ikke bukse.


Å få klær med Bygdekinologen på gjør meg kjempestolt. Jeg har sagt det før, og sier det igjen; Bygdekinoen er Norges fineste kulturinstitusjon.


Pakken inneholdt også svart t-shirt. Buksa er nyinnkjøpt hos Fashionbox på Kolvereid. Og det som er så flott, er at når man kjøper bukse der, går man ned en størrelse.


Jesper ville også være med på fotoshooten.


Jeg utfordrer alle Bygdekinomaskinistene til å legge ut et sånt bilde av seg selv.


Og her er beviset på at jeg gikk ned fra 32 tommer til kun 31 tommer når jeg handlet med Britt på Fashionbox.

 

2 kommentarer
    1. Godt at noen i verden vet hva man bør og kan kle seg i! 🙂 Man trenger jo ikke å styre i timesvis. Skjønner ikke hva alle modeller, og ivrige motebloggere, og andre mennesker driver med når ting kan gjøres så enkelt.
      Du er et kjempebra forbilde, Terje!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg