Tilbakeblikk på bloggåret 2

Juni var også en morsom måned i bloggsammenheng. Her er noen bilder fra den måneden.


Jeg skaffet meg en sprittusjtatovering inspirert av bloggkollega TCMN sin berømte tatovering. Usikker på hvem jeg liker best.


Jeg sosialiserte meg også med kyrne, så det skulle bli enklere å ta bilder sammen med dem utover sommeren.


Jeg fikk også silikonpupper i juni, enkelt å fikse selv med silikonspray og truseinnlegg som bandasjer. Genialt syns jeg, nå har jeg silikonpupper uten å ha disse store jurene som andre bloggere må gå rundt med.


Prøvde meg også på alternativ tomatsuppe, men den ble bare kvalmende.


Under prøving av truser i sommerteltet til Matkroken, oppdaget jeg plutselig at noen tyske fisketurister ble veldig nyssgjerrig på hva som foregikk.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg