Kronikk

I dag har jeg vært kronisk, er det ikke det det heter når man har fått publisert en kronikk. Det var NRK Ytring som ville ha meg til å skrive en kronikk, var veldig i tvil om jeg hadde kroniske evner. Men de syntes den gikk an å publisere. Så i dag har jeg innimellom reparasjon av vannrør i fjøset, åpning av tårnsilo og fanging av kvige som skulle inn, fulgt med på kommentarene til kronikken. Har også svart på noen av kommentarene, særlig fra en underlig skrue som hadde fått det for seg at jeg bare har 5 kyr. Og at jeg i tillegg hever fet lønn fra en friskole. Han hadde visst googlet meg og lagt sammen 2 og 2 og fått 74 som svar. Kommentarfelttullingene fornekter seg ikke.


Beundrer kronikken min, der følte jeg meg virkelig kronisk.


Her svarer jeg på en av de merkelige kommentarene.


Min lille søte hevn, jeg bruker denne fingeren når jeg svarer på teite kommentarer. Den tenker jeg satt!

6 kommentarer
    1. Tusen takk for en kjempegod kronikk! Og for en fantastisk blogg, jeg har kost meg glugg i hjel den siste timen, og hjemlengsel fikk jeg jammen og 🙂 Feedly er litt vanskelig i dag, men jeg skal legge deg inn i bloggfeeden min asap!

    2. Det var et par solide forstå-seg-på-ere som hadde lest kronikken din ser jeg!
      Som noen sier: Hvorfor skal vi PRODUSERE mat, når vi allerede får kjøpt den ferdig pakket i disken på butikken…?

    3. Ahhh ja, google er din venn!
      Det er helt utrolig hva man finner der, og det er like morosomt hver gang noen er dumme nok til å spise alt som står der 🙂

    4. Veldig god kronikk!! Den nye regjeringa og landbruksminister fra FrP kan bli dramatisk for landbruket, intet mindre..
      Tipper det blir færre teite kommentarer nå som du har avslørt svar-metoden din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg