Marius Gris

Neida, jeg har ikke fått meg gris. Derimot har jeg fått meg nye t-skjorter fra Marius Gris, et utrolig kult norsk merke som lager t-skjorter med unike norske ord som ikke finnes tilsvarende på andre språk. Så nå er jeg den lykkelige eier av to av disse skjortene. Noen har kanskje fått med seg at jeg liker kule t-skjorter, og disse syns jeg er noe av det bedre jeg har hatt. Gode å ha på er de også, en erfaren t-skjortebruker som meg vet at det er stor forskjell på t-skjorter. Dere kan godt kalle meg t-skjortemannen, men den tittelen har kanskje Knut Nærum enerett på.

Utepils….hvem sier vel nei til det?

Her er jeg enda lenger ute.

Her er jeg både ute og nede.

Etter utepils er det helt normalt med lakenskrekk.

Når lakenskrekken er for sterk, går det ofte sånn….

Også Torlaug hos Matkroken Bogen passer godt i lakenskrekk-skjorta. Hun er kjent for nesten aldri å sove.

Snart kommer det en konkurranse her, der du kan vinne Marius Gris t-skjorter.

HER kan du se alle klærne fra Marius Gris.

5 kommentarer
    1. Kjære gode, snille Terje.
      Jeg reiser bort i morgen formiddag, og blir borte ei uke. Jeg skal tilbringe uka laaaaangt uti havgapet hvor jeg verken har innlagt vann eller strøm. Og IKKE INTERNETT.
      Kan du sørge for at jeg blir med i trekningen likevel? Ei lakenskrekk-skjorte hadde vært kult. Og den ville passet bra til et B-menneske som meg.

    2. Supert!
      Og som du ser har jeg lakenskrekk, natterangler som jeg er. Men NÅ finner jeg senga – med laken! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg