Meksikanere ved Lona bru

Jeg har tidligere blogget om Lona bru og den svært idylliske bussholdeplassen ved brua. Jeg har også utlyst en fotokonkurranse der poenget er å ta det beste bildet på eller i umiddelbar nærhet av Lona bru og bussholdeplassen der. Jeg har nå fått noen fantastiske bilder fra et anonymt meksikansk reisefølge som har tilbrakt glade feriedager ved Lona bru. Jeg har lenge lurt på hvem mine 20 – 100 utenlandske lesere som jeg har daglig, er. Nå tror jeg at jeg vet svaret, det er meksikanere som er på utkikk etter eksotiske og samtidig rimelige norske reisemål. Jeg er veldig glad for å ha bidratt til at reiselivet på Kongsmoen nå ser ut til å ha fått et oppsving. Vil tro at omsetningen av taco og lignende har skutt i været på Coopen på Kongsmoen. Legger ut noen av bildene nå, men alle blir vurdert  når den store vinneren av “The Lone Bridge and Bus Holding Place Photo Competition” blir kåret. Det er fremdeles god tid til å sende inn bidrag.

Alle har tradisjonelle meksikanske outfits. Sydlandske kvinner har ofte en svært sensuell utstråling, selv når de står ved et rekkverk og ser på et veiskilt.

Her tar de åpenbart overnattingsmulighetene nærmere i øyesyn.

Tradisjonell hvilestilling i Meksiko.

No vil æ færra te Lona bru…(fritt etter Lynni Treekrem)

Åpenbart et stort øyeblikk for disse meksikanske damene å kunne gå over selveste Lona bru.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg