Rørvikdagan – enestående suksess, også for Morten Ulrichsen

Årets Rørvikdager ble en eventyrlig suksess, godt hjulpet av tidenes varmebølge i vårt distrikt. Artistene som opptrådte i Pollen var i storform, selv var jeg der bare lørdagskvelden, og da sammen med Morten Ulrichsen og våre respektive, for ikke å si respekterte ektefeller  Og det er vel liten tvil om at vi likte Janoves show aller best, ikke til forkleinelse for noen, men han er en scenepersonlighet helt utenom det vanlige. Men også for Morten ble dette en kveld for evigheten, han har opparbeidet seg en popularitet som han bare har drømt om tidligere. Men nå fikk han virkelig føle på hvordan det er å være facebookstjerne. Det var tildels kødannelser rundt ham, noe han åpenbart bare hadde beskjedne betenkeligheter med. Her er et lite utvalg inntrykk fra kvelden i Pollen.

Verdens siste fylkesordfører i Nord-Trøndelag, Pål Sæther Eiden var blant de første som ville bli avfotografert sammen med Morten, Morten og min sine fruer ville også være med. De hadde aldri truffet en tidligere fylkesordfører før, så det var stor stas.

Janne-Kristin Thomassen var henrykt over å få treffe Morten. Morten var ikke snauere enn at han dro opp et Visakort fra lommen og ga henne.

Silje Almås tilhører gruppen av unge Morten-fans.

Silje er litt starstruck over å få prate med Morten, mens Anton Bævre venter på tur for å få en prat og et bilde med Morten. 

Her har det blitt Anton Bævres tur til å få Mortens oppmerksomhet.

Og stadig strømmet det på med fans som ville ha bilde.

Og slik ble det bildet, Morten ser veldig fornøyd ut.

Også gamle kjente av Morten har fått øynene opp for hans popularitet.

Jeg måtte også prøve å få litt bilder av artistene, her har jeg ikke oppfattet at Janove vil ha meg ned på kne, som alle aldre. Jeg var for opptatt av å ta bilder.

Til slutt måtte han peke ned før jeg tok hintet 🙂

Så var det bare å konsentrere seg om Morten og fansen igjen.

En liten tur utafor Pollen, og også der sto fansen og ventet på Morten.

Jeg fikk aller nådigst være med på et bilde jeg også.

Her virker det nesten som at Morten har fått nok.

Men på tur bort fra Pollen på tur heim, var Morten pålogget igjen.

 

 

 

1 kommentar
    1. Har troffet Morten mang en gang men aldrig blit avfotografert sammens med denne hyggelige og koselige mand! Kan det bero på fotografen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg