Fake news

Jeg legger meg flat og innrømmer at jeg har falt for fristelsen til å servere fake news på bloggen. Morten Ulrichsen var slett ikke “såra og vonbroten” over å ikke bli utnevnt til “Årets Namdaling”. Tvert i mot var han svært beæret over å få være med i serien om “Stolte Namdalinger”. Han ville nok mer enn gjerne ha tatt i mot en heder som “Årets Namdaling”, selv om han innser at han muligens aldri kommer til å oppnå denne hederen. Ikke at han mener at han ikke hadde fortjent det, men på grunn av at det ikke finnes en sånn utmerkelse. Avslutningsvis må jeg bare be om, og håpe på, at utsendelsen av fake news på bloggen, ikke har ført til varige skader på verken Mortens, bloggens eller min personlige troverdighet eller integritet.

Morten hadde store problemer med å holde seg alvorlig når han skulle demonstrere sin skuffelse over at han kun var “Stolt Namdaling”, og ikke “Årets Namdaling”.

Morten var kjempeglad for oppmerksomheten avisintervjuet ga ham, og i tillegg var han henrykt over den ekstra oppmerksomheten blogginnlegget ga.

Helt umulig for John Arne Engan å holde seg alvorlig når Morten skulle demonstrere sin “skuffelse”.

Også Martin Kjølstad brøt ut i latter, mens Morten nesten klarte å holde maska.

Her er Morten bare nesten dyster og alvorlig når han viser Lisbeth Borgen avissaken om seg selv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg