Reklamens makt

Joker Bogen har vakt en smule oppsikt med sine reklamefilmer på sin Facebookside. Her skal dere få et unikt innblikk i hvordan en av disse lett humoristiske reklamefilmene blir til. 


Dette er sluttscenen i Joker Bogens siste reklamefilm, med fokus på frukt.


Dette er en såkalt sjokkselger, inni den er det meningen at Joker Bogens forholdsvis storvokste styreleder Morten Ulrichsen, skal plassere sitt legeme.


Her er daglig leder Torlaug Ulrichsen i gang med å skjære hull i kartongen som skal inneholde Mortens hode og et nennsomt utvalg frukt.


Torlaug er spent på om Mortens hode går gjennom hullet hun har laget. – Morten har stort hode også, sier hun….


Men det var ingen grunn til bekymring, Mortens hode passerte åpningen med god margin.


Utrolig nok fikk Morten plass inni sjokkselgeren også.


Så er Morten på plass, og Torlaug kan dandere frukten rundt Morten, både omtalt som grønnsak og nedfallsfrukt.


Torlaug ser fornøyd på sluttresultatet, hun har bestandig ment at Morten er litt av et fruktfat.


Innbydende og kreativt sluttresultat.


Her er den kjedelige varianten av fruktutstillingen som møter de fleste kundene hos Joker Bogen denne uka.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg