One finger challenge

Ute i den store verden har en ny selfietrend fått solid fotfeste, blant annet i Japan og Kina. Og det er spådd at det kommer til å bli den nye selfieposeringen for The Kardashians. Men her hjemme på bjerget er det skuffende lite å se til den nye trenden. Hvorfor skal vi være så trege til å henge oss på nye trender, det er mer enn jeg kan forstå. Hva jeg snakker om? Jo selvfølgelig “onefingerchallenge”. Og selv om jeg bare er moderat komfortabel med det, ser jeg det som en plikt å gå foran med et godt eksempel, for hva har man egentlig bloggere til ellers? Jeg skal ikke gi meg ut på å forklare hva det hele går ut på, for noen ganger kan et bilde si mer enn tusen ord.


Pekefinger-style.


Tommeltott-style. Begge stilarter krever stor konsentrasjon for å oppnå ønsket resultat.


Cosmopolitan har vært seg sitt ansvar bevisst, og skrevet om trenden, og til og med illustrert med fine bilder.


Her hjemme er det kun radiokanalen P4 som har hatt sak på onefingerchallenge. Må jo være flaut for den skrivende pressen at en radiokanal er eneste presseorgan som har snappet opp denne banebrytende trenden.

2 kommentarer
    1. Fyttikatta så trendy DU er! Surfer en del på nettet jeg også, men ikke fått med meg det aller siste innen selfietrenden. Godt at du kan opplyse oss uopplyste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg