Revy in the making

Helt siden 1980 har jeg nesten hvert eneste år vært med på å lage revy i ungdomslaget vårt. Men i år er jeg nesten ikke med, jeg er bare med så mye at jeg har innsikt i hva som kommer til å bli vist på scenen 4. juledag på ungdomshuset Vonheim. Og jeg tror jeg kan love at det blir ikke dårligere enn det har vært tidligere år, heller tvert i mot. Jeg skal selvfølgelig ikke røpe så mye her, men noen teaserbilder tillater jeg meg. 4. juledag med revy og fest på Vonheim har etterhvert blitt årets desidert beste fest i bygda, og legger mye av grunnlaget for drifta av huset og laget resten av året. Årets revy har fått tittelen “Heilhårningan finner roen”, og jeg kan love at de som kommer og ser årets revy kommer til å få seg mer enn en god latter.


Hvorfor i all verden holder Lars BH på å anlegge fullskjegg mon tro?


John Arne Engan har vært vår stødige og trofaste lydmann lenger enn vanlige folk er i stand til å huske.


Bindal forvikling, hva er det for noe, mon tro?


Kristine Kjeldsand er etterhvert for veteran å regne, og har en høy stjerne hos publikum. Det tror jeg også årets debutant Martine Øvergård Engan kommer til å få.


Jan Tiller har landsdelens mest omtalte og beskuede bakende. Kommer den til å spille en sentral rolle i årets revy? Den som kommer 4. juledag får svaret!


Revybandet vårt er av ypperste merke, her øves det uten trommis, men han er nok på plass 4. juledag.

 

1 kommentar
    1. Historiens beste revy. Absolutt alt var bra. På scenen, bak scenen, musikken. Jeg har ikke ord!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg