Bondefrøken gifter seg

Dagens store begivenhet i regionen er at Hilde Kyllo, alias Bondefrøken, gifter seg med sin utkårede Jo Arne i dag. Bryllupet vekker stor oppmerksomhet, det er blant annet hovedoppslag i dagens utgave av Namdalsavisa. Som noen har fått med seg, så er Bondefrøken en god venn av Morten Ulrichsen og meg. Dessverre hadde vi verken helse eller anledning til å kunne delta i den store begivenheten, men i går kveld hadde vi en liten samling der vi så for oss hvordan det kunne gå for seg når Bondefrøken blir smidd i hymens lenker. Fra oss går de hjerteligste lykkeønskninger til Høylandet, til det som er det nærmeste vi kommer et kongelig bryllup på våre kanter. 


Slik tror vi kanskje det vil fortone seg når Hilde og Jo Arne har sagt ja foran presten.


Vi tror at Hilde kommer til å ta av helt nedover kirkegolvet, mens Jo Arne kommer til å være mer fattet.


Det er et år siden jeg ble kjent med Hilde, dette er bildebeviset på at jeg traff Hilde før Morten, han har i det siste begynt å besøke henne uten at jeg får være med.


Hva Hilde viser Morten på mobilen sin må gudene vite, men morsomt er det tydeligvis.


Jeg ble vist den store tillit å få slippe fri høna til Hilde, men dessverre døde den etter en tid.


Hilde har enorm omsorg for Morten, hun har sympati med ham fordi han er så mye eldre enn meg.


Noen ganger er det oppløftende for Hilde å få besøk av oss.


Som dere ser, det er meg Hilde stoler på når det gjelder å lage sunn og næringsrik mat.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg