Endelig tilbake til Lona

Jeg må med skam melde at jeg har forsømt Lona på bloggen lenge nå. Til min skrekk ser jeg at jeg ikke har hatt et eneste innlegg om Lona bru og busskuret der siden i august. Til alle Lona-fans kan jeg bare beklage. Men i dag var jeg altså tilbake ved busskuret som har en så sentral plass i mitt hjerte og i min blogg. Her er de aller ferskeste situasjonsbildene fra Lona.


Her står vi stødig, både busskuret og jeg.


Våren har bare såvidt begynt å gripe om seg ved Lona bru.


Isen har begynt å gå i Lonafloden, eller Kongsmoelva som vittige sjeler kaller den.


I retning Kongsmoen sentrum gir elva et storslagent inntrykk, skitten, men allikevel så uendelig ren.


Og Lona bru står der helt upåvirket av årstidenes stadige skiftninger.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg