Sannheten bak de perfekte bildene av meg

Sophieelise har nylig vakt oppsikt med sitt hensynsløst ærlige blogginnlegg, der hun avslører hemmeligheten bak alle de perfekte bildene av henne. Og ettersom jeg ser på henne som en stor motivator og inspirasjonskilde, kan ikke jeg heller lenger leve på en løgn. Også jeg bruker diverse triks for å framstå som så perfekt som mange oppfatter meg. For ikke å legge et utilbørlig kroppspress på menn midt i 50-årene, finner jeg det nå nødvendig å legge ut sannheten om de perfekte bildene av meg. I dette innlegget avslører Sophie Elise hemmeligheten bak de perfekte bildene.


Tigh-gap er veldig viktig for bloggere, det vil si oppirom mellom beina, særlig helt øverst mot skrittet. For å få til dette står jeg ofte på yttersiden av fotsålene. Bildet til høyre viser hvordan jeg står naturlig. Selv om jeg har litt heroinknekk i knærne, betyr det ikke at jeg går på heroin.

Hvis jeg ligger utstrakt med en pute under ryggen, kan det se ut som jeg har flat og fin mage. Riktignok blek, men flat i det minste. Når jeg reiser meg litt opp, kommer sannheten for en dag. Flesk og valker tyter til alle kanter.

 

Når jeg poserer, passer jeg på å skyte haka fram, og dermed stramme opp halsen på kunstig vis. Til høyre er jeg sånn som jeg egentlig ser ut, masse overflødig dobbelthakevev.

Rompa er en av de viktigste kroppsdelene for bloggere, faktisk langt viktigere enn hjernen. Her bruker jeg et velkjent triks, jeg står på ene foten mens jeg har den andre opp i en stol. Og dermed ser rompa stram og veltrent ut. Sannheten blir synlig når jeg står normalt, flat og litt hengete rompe.

19 kommentarer

Siste innlegg