Uanstendig hos Joker Bogen

Under en liten handlerunde hos Joker Bogen i dag, ble jeg oppmerksom på en blomst i blomsteravdelingen, som skilte seg kraftig ut fra sine artsfrender. Jeg syntes den var veldig morsom, så jeg ville ha en av de ansatte til å posere med den. Men det viste seg å være lettere sagt enn gjort. Jeg skjønte etter hvert at både Torlaug og Ann-Helen syntes det var veldig uanstendig av utseende. Dette var en tanke som på ingen måte hadde slått meg. Men når til og med Morten nektet å bli avbildet med denne blomsten, måtte selv jeg innse at den muligens hadde et noe vulgært utseende. Morten har ikke for vane å vike unna kameralinsene. Men selv hadde jeg kun minimale betenkeligheter med å la meg avbilde sammen med den morsomme blomsten.


Dette er amaryllusen som skapte så sterke avskyfølelser hos staben ved Joker Bogen i dag.


Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet med å la seg avbilde med en plante som skiller seg litt ut fra mengden.

 
Egentlig lurer jeg nå på hvilken av disse to som her den mest uanstendige framtoningen.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg