Handle lokalt – velg nærbutikken

I dag var det “Handle lokalt – Velg nærbutikken”-dagen over hele landet. Dette er en kampanje i regi av Merkur-programmet, og også hos Joker Bogen ble dagen behørig markert. Og som vanlig hos Joker Bogen var det med et smil om munnen. Morten hadde ansvaret for vaffelsteiking og kaffetrakting, og han serverte kundene og underholdt dem med alt fra småprat til ramsalte historier fra sin tid i utenriksfart. En jevn strøm av kunder gjennom hele dagen nøt godt av alt dette. Og jeg var til stede med både kamera og selfiestang, og dokumenterte litt fra en lang handledag hos vår fantastiske nærbutikk.


En opplagt Morten Ulrichsen serverer vafler til Bente Øvergård Eiternes og Sissel Larsen. Sissel er til vanlig å finne bak kassen hos Joker Bogen, men i dag inntok hun rollen som kunde.


Til og med jeg fikk vafler og kaffe av Morten.


Enn så lenge er kaffekroken hos Joker Bogen nokså trang, så kundene må innimellom dele på en stol. Petter Bjørnli og Heidi Vollan ser ikke ut til å ha det minste i mot det.

Turid Aarsand og Steinar Vikestad var innom for å levere Lottokupongen, og fikk umiddelbart gevinst i form av kaffe og vafler.


Hallvard Moe Aune var innom for å se på utvalget av kniver.


Egil Reppen gjorde store øyne da han fikk se at det gikk an å ha mobilen på ei stang.


Ann Kristin Halsen smiler veldig her, nesten på grensa til å le. Sikkert på grunn av den utdaterte mobilen min.


Ann-Helen Øvergård inviterte meg bak kassen for å få en selfie med meg. Og jeg var ikke tungbedt for å si det sånn.


Morten Ulrichsen er imponert og strålende fornøyd med at lokalbefolkningen til de grader støtter opp om nærbutikken. Han mener at de har de beste kundene noen kan ønske seg.


Og jeg fikk en veldig trivelig stund sammen med Jorid Grønbech, med selfiestang og vafler.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg