Rik og ulykkelig toppblogger

Denne overskriften skrek mot meg hos Nettavisen i dag. Det var mitt poseringsforbilde Andrea Badendyck som fortalte om sin økonomiske stjernesmell da det gikk opp for henne at hun måtte skatte av sine millioninntekter. Så urettferdig kan altså bloggverden være. Jeg har jo aldri lagt skjul på at Andrea Badendyck er en stor inspirasjonskilde, ikke når det gjelder økonomi da, men når det gjelder kunsten å posere har jeg nesten alt å takke henne for. Derfor har jeg vært i arkivet og funnet noen bilder, som en ren solidaritetshandling. Og når sant skal sies, jeg er fremdeles veldig fornøyd med disse bildene, syns jeg får fram bloggeren i meg på en fortreffelig måte.


Likheten er slående, og det er ikke Andrea Badendyck som har lært dette av meg, det er nok heller tvert om.


Her følte jeg meg nok som Andrea, med veske fra Celine og skjerf fra Acne. Har egentlig aldri forstått dette med kviseskjerf da, men har skjønt at det var veldig hot.


Når det kommer til stykket, så er posering alt, absolutt alt.


Med mobilen blir dette nært optimalt, rent poseringsmessig.


Det var denne overskriften som trigget meg til dett solidaritetsblogginnlegget.

 

11 kommentarer

Siste innlegg