Selfiebonanza

Jeg har blitt den lykkelige eier av en selfiestang. Og historien bak den er som følger. Da jeg fikk besøk av Trond Sverre Horn og hans fortryllende kone Anita Bøygard, ga jeg uttrykk for at jeg syntes hans selfiestang var en kul greie. Jeg nevnte også at en selfiestang var det eneste jeg hadde ønsket meg til bursdagen i sommer. Og at jeg selvfølgelig ikke fikk det. To dager etterpå lå det en selfiestang i postkassen, sendt til oss av det herlige radarparet Horn/Bøygard. I dag tok jeg med meg stanga og dro på shopping i Bogen. Og her er resultatet.


Selfie med herlige Jokerdamen Ann-Helen Øvergård og kundene Anne Lise Hiller og John-Arne Engan.


Selfie med Morten Ulrichsen på hans kontor.


Morten ønsket også en selfie i et annet format.


Men Morten har mye å gjøre, så han måtte også jobbe på dataen.


Selfie mellom reolene på Joker Bogen er kult da.


Selfie i kassen med selveste Torlaug Ulrichsen.


Jeg var også innom YX Bogen og drakk kaffe, og Hilde Dolmen spurte pent om hun også kunne få være med på selfies.


Hilde syntes hun så så liten ut på den første, her ble hun mye større. Men egentlig er hun ikke så stor da.


Måtte også ta en selfie ute i blåsten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg