Kolvereiddagene

I morgen blir Kolvereiddagene 2015 offisielt åpnet, men allerede i kveld går de første arrangementene av stabelen. Kolvereid er kommunesenter i Nærøy kommune, og har status som Norges minste by. Kolvereiddagene er et tradisjonsrikt arrangement som går av stabelen for 33. gang i år. Det er et tettpakket program med konserter, fester, salgsboder, eldretreff og en rekke aktiviteter og tilbud for store og små. Og i år har jeg fått æren av å være konferansier på åpnings- og avslutningsshow samt noen andre arrangementer. Dette blir veldig spennende for meg, et så stort oppdrag har jeg aldri tatt på meg før, og det er slett ikke sikkert at jeg klarer å fylle skoene til de som har hatt denne jobben før meg. Det eneste jeg kan love, er å gjøre mitt beste. Jeg skal ha med meg kamera, så kanskje kommer det en “backstage”-rapport etter hvert.


Kolvereiddagene har gitt ut egen avis.


Jeg har også fått omtale i avisa om Kolvereiddagene.


Det eneste jeg kan love er at hatten på dette bildet blir igjen hjemme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg