Mine nye briller

Som for så mange andre som har mer av livet bak seg enn foran seg, har jeg blitt helt avhengig av briller for å fungere i hverdagen. Jeg trenger briller til nesten alt for tiden. Så nå har jeg for en gangs skyld latt meg sponse med briller fra nettbutikken Extraoptical. Som rutinert netthandler, og gammelmannssvaksynt, var dette midt i blinken for meg. Og når de også kunne tilby solbriller med styrke, var saken klar. Solbriller har det ikke vært så mye bruk for i sommer, men hvis sola skulle dukke opp, regner jeg med at det blir et så stort sjokk for øynene, at solbriller blir helt nødvendig. Extraoptical har massevis av forskjellige modeller av både vanlige briller og solbriller, og prisene er faktisk meget behagelige.


Solbriller med styrke er en helt ny erfaring for meg, veldig praktisk. Og jammen tittet ikke sola fram da vi skulle ta bilder.


Så deilig er det når sola avlegger oss en snarvisitt.


Men brått kom regnet igjen, og da fungerer brillene som vernebriller mot piskende regn.


Linus er så heldig at han slipper å bruke briller i alle sammenhenger.


Når jeg skal lese for de små, er lesebriller helt påkrevet.


Og avislesing er helt utenkelig uten gode lesebriller.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg