Norsk revyfestival

1. – 5. juli arrangeres Norsk revyfestival igjen, Norges største begivenhet for revyentusiaster arrangeres annethvert år i revybygda Høylandet. Og som for alt annet som skal skje, er markedsføring viktig. Selv har jeg vært på de fleste festivalene som har vært arrangert, jeg antar at dette er grunnen til at jeg har blitt vist den tillitten det er å få henge opp festivalplakaten hos Joker Bogen. Jeg fikk med meg Morten Ulrichsen, som er en lokal revystjerne, på jobben. Og ingen må tro at det bare er å henge opp plakaten helt vanlig. Det må gjøres i riktig ånd, og flere alternativer må prøves ut. Og selvfølgelig må man ha riktig hodebekledning på plass.


Med toillingtørkle fra tidlig 90-tall, viser Morten fram plakaten som skal henges opp.


Kan plakaten henge her? undres Morten med et spørrende toillingblikk.


Morten mener at går an å ta en smugtitt under kjolen.


Selv har jeg tatt på meg mitt personlige toillingblikk, og iført meg et toillingtørkle av litt nyere dato i anledning plakatjobben.


Vi måtte også teste ut om melkedisken var en høvelig plass for festivalplakaten.


Morten endte til slutt opp med å henge opp plakaten i vinduet der andre oppslag henger.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg