Siste Matkrokenkunde

I ettermiddag fikk jeg æren av å være aller siste kunde som handlet hos Matkroken Bogen. Nå har butikken stengt, og åpner på nytt igjen på fredag, i Jokerdrakt. Allerede i dag var Jokerveileder Fredrik Ellingsen på plass for å veilede Torlaug og Morten inn i Jokersfæren. En oppgave jeg tror den blide bergenser ikke vil ha så alt for store problemer med å få til. Og i morgen rykker Jokerbataljonen inn for å fylle opp butikken med nye varer, samt å omprofilere butikken. Åpningstidene blir utvidet, i det hele tatt er det mange forandringer på gang. Og til høsten blir det ytterligere forandringer i butikken. Men en ting tror jeg kommer til å være uforandret, og det er den joviale og hyggelige stemningen, samt det høye servicenivået som butikken er kjent for.


Et visst alvor preget både kjøpmann og kunde når den aller siste handelen under Matkrokenmerket ble gjennomført.


Jokerveileder Fredrik Ellingsen ser lyst på å få Morten over i sin kjede. Morten blir snart å se i Jokerjakke.


Det siste Morten prøver å selge meg, er en rull med rosa stoff, det passer ikke helt inn i Jokerkonseptet, hevder han.


Han prøver iherdig å overbevise meg om at dette vil kle meg.


Jeg prøver å være positiv, men klarer ikke å dele Mortens entusiasme.


Den aller siste kassalappen med Matkroken Bogen øverst.


Straks siste handel var gjennomført, gikk man i gang med fjerne den gamle hyllemerkingen. Nå er det Joker for alle penga.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg