Utrolig funn

Tidligere har jeg fortalt om selja som katten jagde meg opp i http://terjeaa.blogg.no/1341431440_skrekkopplevelse.html, og som jeg hogde ned for en stund siden http://terjeaa.blogg.no/1425652131_selja_har_falt.html. Det som jeg ikke har fortalt tidligere, er at jeg mistet gifteringen i samme periode som jeg ble jagd opp i den omtalte selja. Ringen var og ble borte. Og da jeg begynte å få mange forholdsvis unge kvinnelige fans, insisterte min kone på at jeg måtte ha ny ring. Så da ble det sånn. I dag skulle jeg klyve opp vedkubbene av den falne selja, og da skjedde det som er nesten for godt til å være sant…….


Vedkubben lagt til rette på klyveren.


Plutselig får jeg øye på noe som glinser nede i greinkløfta når klyveren er i ferd med å dele kubben i to.


Jeg kan ikke tro mine egne øyne, der er ringen som har vært borte i snart tre år.


Nå har jeg plutselig to gifteringer, snakk om solid ekteskap.


Her hadde altså ringen ligget i tre år, noen bedre?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg