Dagens utrolige innkjøp

Nå har jeg ikke lagt ut en eneste ting under kategorien “Innkjøp” siden i august i fjor. Så nå er tiden overmoden for et sånt innslag. I dag har jeg vært i Namsos og gjort forholdsvis store innkjøp. Og som så mange ganger før, ble det til at Felleskjøpet ble stedet jeg la igjen flest kroner. Og i jakten på en god location for å ta bildene, falt valget helt naturlig på Lona bru og busskuret der.


De klassiske bøttene fra Felleskjøpet er helt suverene. Farge, design og kvalitet er av det uovertrufne slaget.


Jeg investerte også i et par DeLaval fjøsstøvler med ståltå, Så ingen skal komme og si at jeg tar lett på HMS-arbeidet.


En slange kan også være kjekt å ha. Og ettersom Lona bru er et paradis for meg, blir tittelen på dette bildet, “slangen i paradiset”.


En sånn slangekveil kan også brukes som hodeplagg, følte meg litt flerkulturell på det bildet. Men som dere ser, det blåste jeg i.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg