Hvordan kvinner EGENTLIG er

I anledning kvinnedagen har jeg tatt en titt i mitt bildearkiv for å se på bilder av kvinner jeg kjenner. Her får dere et tilfeldig utvalg bilder av kvinner som har krysset min veg de senere årene. Og alt er ikke like rosenrødt.


Min egen personlige kvinne fant her grunn til å teste om ørene mine var ordentlig festet.


Også Mortens kvinne har det med å teste innfestingen av ørene.


Morten blir også leid hjem etter ørene.


Denne kvinnen nyter å plage omgivelsene med å spille samme valsen skjærende falskt, om og om igjen. Og jeg tror faktisk hun nyter det!


Å se strengt på meg, har denne kvinnen gjort flere ganger. Sånn som da hun besøkte meg i fjøset.


Denne kvinnen (kvigen) prøver å slite meg helt ut.


Når jeg er på revyøving, passer denne kvinnen på at jeg ikke finner på noe tull.


Hvis Morten og jeg prøver å imponere våre kvinner, blir vi møtt med latter.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg