Facebook-trend

Det slår meg at for hver og en av dere på min kjendisliste har jeg gode minner for det vi har opplevd sammen. Og jeg er veldig glad for å ha dere blant mine kjendiser. Men dere husker vel ikke en gang at dere har møtt meg. Og dere leser helt sikkert ikke dette, så takk skal dere ha!!!


Ingrid Gjessing Linhave har jeg møtt, men jeg hører ikke noe fra henne. Men hun var veldig hyggelig da.


Dagfinn Lyngbø var kjempehyggelig, og foreslo at vi skulle ta dette bildet. Men jeg har ikke hørt fra ham siden.


Hanne Sørvåg har jeg heller ikke hørt noe fra, men jeg fikk i det minste smake på paprikaen hennes før våre veier skiltes.


Tore Strømøy var også veldig hyggelig, men etterpå har han nok ikke klart å spore meg opp.


Chand Torsvik er fra Namsos, så han må jeg vel treffe igjen???


Vår egen kjendis Adrian Jørgensen derimot, treffer jeg rett som det er. Og han kjenner meg igjen både med og uten sminke.


Bygdekino-kjendis Jan Ove Brøndbo som jeg går den røde løper sammen med her, husker meg fremdeles.

3 kommentarer
    1. Hei. Jeg har lest bloggen din siden du startet den. Har alltid vert en stor fan og storkoser meg hver gang du kommer med ett nytt innlegg. Liker måten du skaper humor ut av en normal bondehverdag. Håper at du kan skrive oftere innlegg og legger ut flere fine bilder.
      Mvh tre store fans 

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg