Korpsaktivitet

I kveld fikk jeg og min svigerfar anledning til å overvære musikkøvelse i korpset vårt. Min kone, altså min svigerfars datter, har spilt i dette korpset siden oppstarten for 20 år siden. Og ettersom svigerfar er på besøk hos oss nå, ville han gjerne følge opp sin datter og bistå henne på musikkøvelsen. Og det er jo viktig at foreldre følger opp sine barns fritidsaktiviteter.


Dirigent og instruktør Eivind Sommerseth i engasjert instruksjon.


Det øves intenst, og framgangen var merkbar på kort tid.


Pause med kaffe og kaker er obligatorisk under øvelsene.


Morten vil helst spille hele tiden, og kjeder seg når han ikke får spille.


Noen av de mer grove messingene.


Min svigerfar veiledet etter beste, men dog fattig evne, sin datter i notene.


Svigerfar bidro også med bærehjelp etter avsluttet øvelse.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg