Torlaug

Enkelte lesere har gitt utrykk for at det kan bli i overkant mye Morten Ulrichsen på bloggen. I tillegg har jeg fått ønsker om mer Torlaug Ulrichsen. Dette prøver jeg nå å oppfylle, men Torlaug er en svært mediesky og mystisk kvinne. Så det er ikke så lett å få bilder av henne, det er ikke ofte hun står i ro såpass lenge at en får gode bilder av henne. Men for et par dager siden lyktes jeg med å få disse bildene av henne. Men hun har en lang veg å gå, hvis hun skal matche Morten i PR-kåthet, det vil neppe være ønskelig heller. Det er knapt plass til flere av Mortens kaliber i en såpass liten bedrift som Matkroken Bogen.


Torlaug er god på ølhåndtering, og slapp av folkens, det er alkoholfritt øl. Vi driver ikke med snikreklame for alkohol på denne bloggen nei.


Torlaug i kassen.


Her signerer Torlaug denne helt unike, og utvilsomt svært verdifulle Matkrokenposen. Torlaug har aldri sett en sånn pose i hele sitt yrkesaktive liv, og hun har jobbet i butikken siden sjuårsalderen.

Torlaug viser stolt fram den signerte  posen med skjøt. Hvis noen vil ha denne helt unike posen, er det bare å legge igjen en kommentar, den som har den beste begrunnelsen skal få den. 

6 kommentarer
    1. Jeg vil vinne posen fordi matkroken er så sykt swag, så jeg skal bruke den posen til å handle med når jeg er på andre butikker for å snik-matkrokifisere alle kundene og de ansatte slik at matkroken kan ta over verden!

    2. Hvorfor jeg vil vinne Matkrokenposen med Torlaugs signatur? Som all reklame sier: “Fordi jeg fortjener det!” 🙂

    3. Jeg ønsker posen bare for at jeg skal henge den opp på kontoret mitt. Når noen spør hva i all verden den henger der for så skal jeg skryte hemningsløst av den flotte bloggen din. En blogg som alle i verden burde ha tatt til etterfølgelse. Eller så skal jeg ramme den inn og henge den i gangen utenfor kontoret slik at enda flere kan se den. Lover å sende bilde av dette hvis jeg får den.

    4. Måtte gå tilbake i arkivet (juli 2012) for å se om noen virkelig hadde kommentert slik du nevner i fotballfrue-innlegget. Og jo da, noen hadde kommet med noen utrolige kommentarer. Tror det var 170 kommentarer på innlegget 17. (?) juli. Ohoi!
      Jeg står over trekningen denne gangen, fordi jeg har fått en før, og er for rettferdig fordeling av godene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg