Bredbåndsalternativer

Etter flere dager uten bredbånd, har jeg begynt å sondere markedet for alternativer til Telenors bredbånd. Og som alltid ellers når det er noe jeg mangler, undersøker jeg først utvalget hos Matkroken Bogen. Og Morten kom opp med en rekke gode alternativer.


Disse to bredbåndene var Mortens første forslag. Det med huller i forkastet jeg umiddelbart. Det har vært nok huller i det bredbåndet jeg har fra før.


Dette er Mortens personlige favoritt, det er dekorert med Mortensgås.


Morten kunne også tilby gullkantet bredbånd, det hørtes egentlig fristende ut.


Bare en ørliten del av bredbåndsutvalget.


Dette grønne bredbåndet skulle passe godt for Lekaordfører Per Helge Johansen. Leka har slitt veldig mye med dårlig og manglende bredbånd.


Med like briller, får vi samme syn på bredbåndsproblematikken.

3 kommentarer
    1. Hei du rosablogger. Du e topp. Morten e topp – men no forlange æ at du skriv litt om a Torlaug samt et skikkelig bilde av a, ei flott dame!
      SverreG

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg