Jeg har også fikset på bildene

Det er bare å legge seg flat. Etter avsløringene om at Fotballfrue, eller Caroline Berg Eriksen som hun heter nå, har fikset på bildene på bloggen sin, må også jeg innrømme at jeg har fikset på bildene på bloggen min. Også Sopheelise har nå innrømmet at hun har gjort det. Jeg er utrolig lei meg for at jeg har ført mine lesere bak lyset på denne sjofle måten. Men min intensjon har kun vært å IKKE skape kroppspress, derfor hadde jeg ikke samvittighet til å legge ut bilder som viste hvordan jeg ser ut i virkeligheten. Men nå skal sannheten fram i lyset.


Dette bildet er ganske mye retusjert for å ikke skape alt for mye kroppspress.


Sånn ser det originale uretusjerte bildet ut.


Også dette bildet har jeg pyntet en del på.


Sånn ser originalbildet ut, jeg skammer meg over at jeg ikke hadde guts nok til å legge det tidligere.


I det minste har jeg ikke direkte løyet, jeg har bare skjult sannheten for offentligheten. Men jeg ser nå at selv det er ille nok.

 

 

3 kommentarer
    1. Takk for innrømmelsen, med de uredigerte bildene bekrefter at rosabloggsjangeren er perfekt for deg 😀 Ikke alle som tør å legge ut bilder av veltrent rygg og nakke, så der skårer du høyt på ærlig barometeret! Jeg for min del har ikke jukset med redigering, men har skjult litt småplukk under kjøkkenforkler og leggvarmere! Så en innrømmelse måtte jeg jo komme med i går!

    2. Flottings Terje! Å jeg som trodde du var en deigklomp. Så viser det seg at du er en broilerbonde!! Gudars skymning hvor feil en kan ta. Har du fleir slike bilder dette gir inspirasjon til oss som ikke ser slik ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg