God Jul

Julen står utålmodig og banker på døren, og maser om at nå må vi bli ferdige til jul. Og det blir vi nok denne gangen også. For hvem kan vel definere hva “ferdig” er. I går var vi på siste handlerunde i Namsos, jeg hadde bruk for nye sko til julens dansing. Nå er jeg vel ingen utpreget danseløve, men håper i det miste på at det kan bli èn dans i løpet av julen. Og jeg bruker aldri å spekulere lenge på hva slags sko jeg skal kjøpe, i går kjøpte jeg mitt sjuende par TopMan mokasiner i rekken. Har aldri funnet sko som er bedre, og et av mine livsmotto er “lisser er noe dritt”, så da er disse skoene midt i blinken for meg. Jeg bruker dem omtrent hver dag gjennom året, når jeg har bruk for finsko, får de bare en omgang med skokrem. Med dette skotipset ønsker jeg alle sammen en riktig god jul!


Som alltid, en stopp ved busskuret ved Lona bru hører med. Det hviler en ekstra ro over dette stedet.


Mine desiderte favorittsko, mitt sjuende par på 30 år, just love them! Designet er helt uforandret så lenge jeg har brukt disse skoene.


De fleste sko i dag har limt såle, på disse er sålen sydd på i tillegg. Så her løsner aldri sålen!


Også på hjemturen ble det en stopp ved Lona bru, selvfølgelig.

 

 

3 kommentarer
    1. Ønsker deg og dine en velsignet jul, og et godt nytt år!
      Ser frem til å følge bloggen din videre. 🙂

    2. Beklager men altså, mokasiner fra TopMan? OMG dette er faktisk litt flaut. Mokasiner er legendariske sko og ikke et vondt ord om dem. Men det forutsettes at man velger et par med stil og klasse!
      Stikk innom http://tisserpadeg.blogg.no. Han har mange morsomme stiltips.
      Ha god jul ‘a!
      Julehilsen fra redaksjonen i TPD

    3. Jeg er direkte etter en snekker og en vaskekone.
      (Så jeg er etter fine familier, eller hva man skal kalle det).
      Og det sier jeg deg:
      De skoa der, duger hverken til snekring eller gulvvask, vil jeg si.
      (Jeg har også jobbet, som butikkmedarbeider, på Rimi i ti år, og de eneste som gikk i sånne sko, var disponentene vel).
      Her er mer om dette:
      http://johncons-mirror.blogspot.com

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg