I undertøyet til kona

Bønder har kanskje rykte på seg for å være trege til å kaste seg på nye trender. Det vil ikke jeg ha på meg. Det aller nyeste nå er at ektefeller til bloggere ifører seg undertøyet til sin mer kjente bloggerfrue, tar bilde av det, og legger det ut på nettet. Men jeg har til gode å se at en blogger ifører seg undertøyet til sin mer ukjente ektefelle, og legger det ut på nettet. Så denne gangen håper jeg at jeg er først ute med det som sikkert blir en stor hype på nettet.


Det måtte bli speilselfies denne gangen, tror ikke at noen av husets kvinner ville stilt som fotograf!


Dette er Ørjan Burøe og Lars Kristian Eriksen, ektefellene til henholdsvis Komikerfrue og Fotballfrue.


Kanskje ikke så pent, men nyskapende er det, i hvert fall blant bønder.


Forskrekket over meg selv…..
 

10 kommentarer
    1. Kanskje ikke fullt så spennende om denne kjente bloggerens ektefelle hadde iført seg bloggerens undertøy… Boxer og t-skjorte blir litt mer traust og satt enn blondetruser og bh…
      Men artig hadde det vært – så vær så god, ideen er servert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg