Mangfoldige Nærøy

I går var jeg engasjert til en liten opptreden på arrangementet “Mangfoldige Nærøy” i Kulturhuset på Kolvereid. Dette var et arrangement som satte fokus på mangfold, samhold, frivillighet og kulturopplevelser. Man fikk kjøpe så vel lokal, som svært så internasjonal mat, og kulturinnslagene var også svært varierte, og av høy standard. Og hvor kom så jeg inn i dette bildet. Jeg antar at arrangøren tenkte mangfold når de inviterte meg. Noen ganger kan en jo mistenke at begrepet mangfold er kamuflasje for tulling. Og det er muligens slik de har tenkt, men uansett var det morsomt å være med på det. Treffe folk jeg ikke har truffet før, og ikke minst stå på scenen og fortelle litt fra mitt liv som blogger. Takk for at dere gadd å høre på meg!


Backstage fikk jeg hilse på Chand Torsvik, Namsosartist med nasjonal suksess. Varm og flott artist som vil noe med musikken sin.


For åpen scene gjennomførte jeg en fotoshoot med dagens konferansierer, Anne Lene Gregersen og Lars Fredrik Mørch. Det måtte litt jobbing til for å få de til å framstå såpass kule som her, men de var veldig lærevillige. Og de gjorde en solid jobb med å binde programmet sammen.


Jeg benyttet også anledningen til å få tatt bilde med Anne Lene Gregersen. Lars Fredrik Mørch var for anledningen fotograf.


I foajeen på Kulturhuset hadde en lang rekke lag og foreninger presentasjoner av sine tilbud og aktiviteter. Her Nærøy sjakklubb.


Chand opptrådte både sammen med Kolvereid barnekor, og alene. Dog i begge sammenhengene med sin faste medmusiker Stig Johansen.


Disse unge danserne sjarmerte publikum i senk.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg