Fotografen fyller 18 år

I dag er min datter og fotograf 18 år. Det syns jeg at jeg må markere her på bloggen også. Uten henne hadde det aldri blitt noen blogg. Det var en sleivete bemerkning fra meg om at jeg kanskje skulle hatt en rosablogg, som førte til at hun laget bloggen. Og derfra hengte jeg meg etter hvert på, og så tok det etter hvert ganske kraftig av. For det aller meste har Frida vært bak kamera, men i noen tilfeller har hun også figurert foran linsa. Så da vil jeg bare gratulere Frida med dagen også her, og det gjør jeg med noen bilder fra blogghistorien vår. En historie som inneholder mange opplevelser og masse moro.


Her vi sammen med Dagfinn Lyngbø på Operataket i forbindelse med at vi var gjester i Sommeråpent.


Ingrid Gjessing Linhave var mye hyggeligere enn det ser ut som på dette bildet.


Frida på tur ut av TV-studio i Bergen, anledningen var Førkveld.


Frida på motorsykkeltur med Morten Ulrichsen, Frida anbefaler alle å sitte i sidevogna.


Selfie som Frida tok av oss før konserten med Adrian Jørgensen ved Lona bru.

8 kommentarer
    1. Det at en bonde har rosa blog, er noe og misunne. Man skulle tro ingen kunne unne, det å ha en fotograf. Men hva skal man gjøre når datteren til bonden er lei av og høre, at kua må melkes og kalven få drikk. Da tar hun det fantastiske bilde av kyrne og kalven med et klikk.

    2. Gratulerer til bloggfotografen Frida! Lett å se at rosabloggeren er stolt av datra si, og det er det god grunn til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg