Maja og Marius Gris

Nå har jeg fått ny forsyning av t-skjorter fra min gamle sponsor Marius Gris. Dette er et merke som lager t-skjorter av unike norske ord. Og de er skrevet på t-skjorter av høy kvalitet. Og nå er det sommersalg med kraftig nedsatte priser i nettbutikken deres. Og hvis dere bruker rabattkoden Terje, får dere ytterligere 25 % rabatt på alt i butikken. I dag passet det seg sånn at min niese Maja er på besøk, og hun ville gjerne være med på fotoshooten for å tilføre bildene en ekstra dimensjon. Klærne fra Marius gris finner du  her http://www.mariusgris.no/


T-skjorta med “Hyttetun” matcher stengene på solbrillene til oss.


Maja syns at Marius Gris er et kult merke!


Kulere enn dette blir det ikke.


Enn så lenge klarer onkel å løfte Maja…..


Maja vet heldigvis ikke hva fylleangst er for noe……


Happybilde med langermet Fus-skjorte, den ble litt for varm i dag.


Jeg fikk også en Lakenskrekk babybody, den har ikke jeg bruk for, så den skal jeg gi bort til Mette.


Her er jeg sammen med grisebonden Mette, på bildet her er hun høygravid, men med Marius Gris hettegenser, vises ikke det. Det er en av effektene med disse klærne. Nå har hun altså fått baby, derfor får hun bodyen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg