Vinner av giveaway

Da har Morten Ulrichsen trukket ut en vinner av fantastisk goodiebag med Matkrokeneffekter. Morten gleder seg stort over at et stort flertall av de som har kommentert bildene, har kåret ham til den kuleste. Han sier videre at han er svært takknemlig over dette, men at han på ingen måte er overrasket over resultatet. Han er på denne bakgrunn svært tilfreds med at vinneren er en av de som har skrevet hans navn i kommentarfeltet. Og den som kan vente seg pakke i posten er: STINE BRATVOLD. Matkroken Bogen og Terjes Superblogg gratulerer!


Dette er Matkrokeneffektene som snart går i posten til den heldige vinneren.


Og her er den heldige vinneren.


Her signerer Morten bildet som også følger med premien, han vil også signere en Matkrokenpose som selvfølgelig også blir sendt med til Stine.


Signaturen til Morten er nokså ettertraktet.


En stolt Morten viser fram det ferdig signerte bildet.


Til ære for vinneren viser Morten fram en ny positur, den har han tenkt ut på egen hånd, men er vel ikke helt vellykket? Men treningsarbeidet fortsetter.

1 kommentar
    1. Fin torsdagsformiddag til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Like fint hadde det derimot ikke hver om du hadde sett hvem jeg var NÅ, for jeg sitter i skrivende stund med en helt ufattelig krampe i fingrene. Haha, jeg tuller serriøst ikke! Jeg har skrevet – time for time – om hele ettermiddagen i går, men bilder fra hver time! Og det tok jammen tid, og sortere alt det der. men hva gjør det vel om det tar tid, så lenge innlegget blir bra til slutt? Du må gjerne sjekke det ut, fine du!
      ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg