Føler meg utenfor

Selv om jeg har vært med i bloggverdenen i over to år nå, får jeg mange ganger følelsen av å være utenfor. Grunnen er at jeg ikke har fått somlet meg til å ta noen skjønnhetsoperasjoner. Har jo skjønt at for å være innafor, må man helst la seg operere. Problemet er bare at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, det er så mye å ta fatt i. Derfor kunne det ha vært fint med råd fra leserne. Hvor skal jeg begynne?


Sophieelise har skjønt det, hun har hele tiden en operasjon under vurdering, til slutt blir hun helt sikkert perfekt.


Burde jeg prøvd barbiedopet tro? Har lest at man blir så syykt brun av det…….


Er bare redd for at kirurgen ville bli motløs av dette synet……

8 kommentarer
    1. 😊det er slik at man ble nu skapt sånn man e, og det burde man glede seg over. Det perfekte, ka e det? Nu skal du ikkje deppe over operasjonshunger, men heller hive dæ rundt å henge med venner, posere i nye klær eller ta nokken sminketips.

    2. Jeg for min del har tenkt i de samme baner, men så tonet en Ole Ivarssang ut av radioen: “En får vara som en er nårn itte vart som en sku” Det var til stor hjelp, nå har disse vanskelig tankene gått over, uten å vært i kontakt med en eneste legpredikant.

    3. Shopping og nye antrekksbilder osv hjelper også på humøret da. Evt ny hårfarge?? Har vel aldri vært hårtips her på Bloggen så vidt jeg husker- savner det!

    4. hehe, nei- tror bloggleserne der ute har godt av å ha en motpol som viser at man kan ha mange lesere selv om man ikke ser ut som ei barbiedukke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg