Våre sponsede katter

Som jeg har skrevet om her tidligere, har kattene våre ingen betenkeligheter med å la seg sponse. Tvert i mot er de meget begeistret for tørrforet de får fra Zoo Partner i Trondheim. Og jeg må vel innrømme at jeg heller ikke har så mye i mot det. Særlig det faktum at urinveisinfeksjonene de var plaget med, har kommet helt bort, gjør at jeg støtter deres valg om å ta i mot dette kvalitetsforet som de er så begeistret for. Men å få de til å forstå at det følger forpliktelser med å være sponsorobjekt, er ikke like enkelt. Så i kveld ble det tvangsfotografering, noe bildene bærer preg av. Men bildene Frida tok av sin katt Jesper, syns jeg ble riktig fine da.

Dette bildet ligger på forsiden av bloggen, og er klikkbart. Da kommer du rett inn i nettbutikken som bl.a. selger dette katteforet.


Jesper skjønner ikke at han må posere med kattmaten, han vil bare spise den.


Heller ikke Siri skjønner vitsen med fotografering sammen med mat.


Sabrina vil hvert fall ikke være modell, men jeg gir henne intet valg.

Til skattemyndighetene: Jeg regner med at går klart fram at dette er et sponset innlegg, men jeg er ikke sikker på at jeg kommer til å huske at det skal oppgis til beskatning. Og de kattene vi har er forøvrig notoriske skattesnytere.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg