Emma på melkekartongen

Tidligere har jeg fortalt her at Emma, som er barnebarnet mitt, skulle komme på lettmelkartongen i Midt-Norge i sommer. Og nå har det altså skjedd, øyeblikket som mamma til Emma fanget med mobilkameraet sitt i fjorsommer, pryder nå melkekartongene. Og som bestefar til lille Emma, og eier av kalven Ida, skal jeg ikke gjøre noe forsøk på å benekte at dette er veldig morsomt for oss.

Dette bildet plukket Tine ut til å dekorere melkekartonger i sommer.


Emma foran melkedisken, masse “Emmamelk” der nå.


Stolt storesøster og stolt bestefar.


Mange som får muligheten til å se på Emma og kalven Ida i sommer. Ina syns det er morsomt at lillesøster er på melkekartongen.


Sånn ser lettmelkkartongen ut på nært hold, i hvertfall den ene siden.


Jesper lurte nok fælt på hva foregikk ute på balkongen.

4 kommentarer
    1. Å, så koselig! Fine Emma og fine kalven! Kalven er jo like fin som de nydelige (tamme) villsau-lammene mine 🙂
      På lettmelk-kartongen min (i Sør-Trøndelag) er det tegneserie om grunnloven, så jeg vet ikke om Emma-kartongene finner veien hit.

    2. Gratulerer! Kjempestilig med born på kartongen, oss er vist i same klubb. Hehe. Sonen min sit på ein gulltraktor på EkstraLett i region TINE VEST 🙂
      Flott jente og flott kartong he du i allefall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg