Frisk hud

Det vil for noen være en kjent sak at bloggere noen ganger får tilsendt ting de kan promotere på bloggen. Det er ikke så ofte det hender meg, men nå har jeg vært heldig å få Dr. Rolah O. Lønnings bok “Frisk hud” tilsendt. Her er det informasjon og tips til alle som har hud. Nå har jo jeg som blogger hatt skarpt fokus på huden, så jeg er vel ikke den som trenger så mye hudtips, for å være ærlig. Men jeg er jo smigret over å ha blitt valgt som promotør for en bok som heter “Perfekt hud”, og velger å ta det som et kompliment.


Det meste av innholdet er jo kjent for meg, men noe nytt får jo også en hudfrik som meg, med meg.


Skikkelig fin bok med stive permer, og den er ikke i salg før 1. mai.


Ingenting å utsette på bloggerens håndflatehud!


Heller ikke knehuden er det noe å utsette på etter min mening.


Ett tips i boken er å unngå å lage grimaser, det ødelegger huden i ansiktet. Så her har jeg litt å gå på.


Bortsett fra et par rynker rund øynene, må vel dette kalles perfekt hud.

 

8 kommentarer
    1. Har med stor interesse fulgt rosabloggen din, en meget lærerik sak.
      Når det gjelder huden, henger denne fremdeles fast på skroget. Heldigvis. Den er ikke lenger strykefri, hvilket man kanskje heller ikke kan vente på en gammel kaill på 67, uten kår og sau.
      Men har tatt saken om å utelate grimaser til etterretning, i håp om å i hvertfall berge skinnet på ryggen.

    2. Hmmm, jeg er nok litt uenig med den boka… Trynegymnastikk må jo være jævla sunt! Bare tenk på de som går rundt med slappe tryner hele livet, de blir jo som bulldoger hele gjengen 😀

    3. Gi oss andre litt sjansje og komme på topplista da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BBBBBBLLLLLØØØØØØØØØØØØ”””””””””””””””””’ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg