Fin dag

I dag har det vært en strålende dag. Jeg har tilbragt dagen utendørs med vedarbeid i fantastiske omgivelser. Og kunne ikke unngå å tenke over hvor fantasisk flott det er å bo på en sånn plass. Joda, det er utkant, og kanskje skjer det ikke så mye spennende her. Men når jeg tenker meg om, så må jeg innrømme at noe skjer det jo. I går morges fikk jeg en ny kalv i fjøset, den største kukalven jeg noen gang har fått. På lørdagskvelden var vi 17 gode revyvenner samlet i stua hos oss for å feire julas revysuksess, det ble fest av de skjeldne. I kveld skal jeg på styremøte i bondelaget sammen med gode kolleger. På onsdagskvelden er det kino igjen bl.a. med Doktor Proktors prompepulver. Og til helga får vi besøk av barnebarn som vi vet gleder seg til å komme og være med i fjøset. Og når som helst kan jeg dra til Bogen og få meg en kaffekopp på verdens beste Matkroken, eller hos Hilde på YX-stasjonen. Joda, det er i grunnen ikke så verst å bo her, og det jeg har nevnt er bare noen av grunnene til akkurat det!

Resultatet av vinterens dager i skogen.


Bakgrunnen er storslagen, fint å bo med utsikt til Bindal.


Sånne dager blir lunsjen inntatt utendørs, både maten og kaffen smaker ekstra godt ute.


Litt jobbing blir det også.


Hestehoven er ikke tung å be om å titte fram på sånne dager.


Gåsunger er det overalt nå.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg