Drittdag

Noen dager er drittdager, her regner det i bøtter og spann. Ekstremværet Kyrre gjør det vått og ufyselig og heslig ute. Og den første som sier at det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær, får jeg lyst til å slå i hodet med noe hardt. Uttrykket er så håpløst at jeg oppriktig mener at det skulle vært fengselsstraff for alle som gnåler om det. Og jeg vil heller ikke høre at bakom skyene skinner solen. For det vet jeg ikke er sant. Og ikke nok med at at hel****s fu**ings Kyrre er her, selvfølgelig måtte Geno bruke denne dagen til å gi avslag på tilbudet om å kjøpe Gollum. Det tror jeg er en stor tabbe, de kommer sikkert til å angre seg, men nå er det for sent. De kan bare glemme å få kjøpe ham uansett. Og for å gjøre dagen til en komplett drittdag kom nyheten om at bananer ikke skal oppbevares i klase, men hver for seg. Det betyr jo at jeg må ha bananer over hele huset, og gå og lete når jeg skal ha en banan. DRITTDAG!!!!


Sånn er drittværet i dag, Kyrre heter det.


Og sånn, forsatt hel****s Kyrre.


Så måtte Geno selvfølgelig velge denne dagen til å avslå å kjøpe Gollum, kunne de ikke ha valgt en solskinnsdag?


Alt arbeidet til Aslaug helt bortkastet….


Klarer ikke engang å ta en ordentlig deppeselfie. Drittdag!


Se her Morten Ulrichsen, du kan ikke ha bananene liggende samlet i klaser, du må dele dem opp enkeltvis og ha dem overalt i butikken. Da blir de ikke brune!!!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg