Apropos OL i Sotsji

Vinter-OL 2014 er i ferd med å gå over i historien. Mange har nok tilbragt timer og dager foran TV-skjermen og fulgt med på store og mindre store prestasjoner. Jeg har nok også fått med en del, men med årene har nok interessen dabbet noe av. Derimot har jeg med årene blitt mer og mer aktiv i utøvelsen av idrett for eget vedkommende. Kanskje ikke så mange som tenker idrett når de ser meg, men her tenker jeg å dokumentere at jeg er en aktiv og allsidig idrettsutøver.


Jeg har vært nokså aktiv syklist de siste årene.


Trampolinehopping er en typisk breddeidrett, legg merke til bredden mellom beina.


Spydkast med spett er utfordrende.


Fristil turn.


Svingstang hører også med til turnøvelsene.


Roing hører med til de mest tradisjonsrike sportsgrenene.


Treningstur i landevegsløp.


En skjelden gang deltar jeg med startnummer på brystet.

Dette er bare et lite utvalg av idretter jeg utøver, men jeg er redd for at det ville framstå som skrytete hvis jeg legger ut flere bilder i denne kategorien på en gang.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg