Matkrokens gaffelutvalg

Som mange sikkert allerede har skjønt, så er det ikke bare matvarer i utvalget til Matkroken Bogen. De har også et anstendig utvalg i gafler. Alt fra helt vanlige gafler til å spise med, via serveringsgafler, til lempegafler og fraugafler. Jeg har lenge gått og fundert på om jeg skulle unne meg en ny gaffel. Og nå følte jeg at tiden var inne til å ta skrittet fullt ut. Og Morten var mer enn villig til å vise fram utvalget. Som i gamle dager, er det fortsatt sånn at du kan spørre om hva som helst, og du risikerer å få det. På Matkroken Bogen selvfølgelig.


Her viser Morten fram noe av gaffelutvalget sitt, legg merke til den lille serveringsgaffelen han holder i høyrehånda.


Morten brysker seg med en fraugaffel, eller møkkagreip som det også blir kalt.


Jeg endte opp med å kjøpe denne lempegaffelen.


Da Torlaug skulle kjøre den gjennom kassen og strekkodeleseren, kom det opp på displayet at varen ikke eksisterte. For noe tøys, alle kan jo se at varen eksisterer!

Her prøver Morten å selge gafler til Egil Reppen, men det viste seg å være en vanskelig oppgave. Egil har sluttet som bonde, han driver mest som villmann og sånn. Men han syntes det var fine gafler i det minste.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg