Katter uten moral

Jeg har hele tiden mens jeg har blogget vært nokså tilbakeholden med å bli sponset. Jeg har innbilt meg at jeg er et mer moralsk menneske når jeg sier nei til sponsortilbud fra aktører innen nettpoker og andre som jeg i liten grad identifiserer meg med. Og så hender det jo at jeg sier ja til ting jeg står 100% inne for. Men så har det seg sånn at de virkelige sjefene i huset, ikke mine døtre altså, men kattene fikk et tilbud om å være sponsorobjekter for en nettbutikk som selger kattemat og hundemat og sånne ting. Og våre katter er riktignok veldig koslige og vennlige, men moral eier de ikke. Og det passer jo godt med den gamle påstanden om at katten er en eneste stor opportunist. Så nå har vi fått en stor forsendelse av kattemat og kattesand fra Zoopartner, og bloggen har fått en klikkbar logo for kattemat i sidemenyen. Men som sagt, det er kattene som har latt seg kjøpe, selv kunne jeg ikke ha drømt om å la meg kjøpe på denne måten, jeg liker jo ikke engang kattemat.


Dette er kattemat som stirrer på deg.


Siri, som er eldst, mener at hun har førsteretten når mat blir servert. Også denne gangen var hun først frampå.


Siri vet råd når maten blir satt fram på denne måten.


Hun klarer lett å hente mer mat ut av posen også, dette vil hun ha mer av.


Når Siri har spist seg mett, er det endelig Jespers tur. Han venter respektfullt til Siri er ferdig.


Selv kattesanden stirrer på deg, men så er den jo eksklusiv også da.

 

4 kommentarer
    1. Høres bra ut – jeg har også takket nei til spillselskaper – det blir for drøyt. MEN katteprodukter bør slå an, ser ut som de liker den også? Skjønner kattene godt jeg – du kan bare vente på fellekjøpet neste:) Ha en god natt både tobeinte og firbeinte:)

    2. Litt frynsegoder må pusene få ha. De lever jo tross alt et kjendisliv i full offentlighet.
      Men kattesand? Det var vel litt i overkant?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg