Tilbakeblikk på bloggåret, siste kapittel

Her kommer en liten oppsummering av 2013 i bloggsammenheng, av det som jeg tidligere ikke har vært inne på. Etter dette er det nok på tide å komme opp med noe nytt, i hvertfall er det den følelsen jeg sitter med nå. Hva det skal bli har jeg ikke helt klart for meg enda. Men Morten Ulrichsen presser hardt på, han har allerede abstinenser. Busskuret ved Lona bru ligger der det gjør, det har fremdeles stort uutnyttet potensiale. Det har vært på tale å forsøke å få Bruce Springsteen dit for en aldri så liten konsert. Men det tør jeg ikke å love. Det er heller ikke umulig at vi kommer til å følge videre med på hva Adrian Jørgensen foretar seg utover året, begrensningene for hans potensiale både i musikk og blogg er det vanskelig å få øye på. Dere må også gjerne komme med forslag til innslag på bloggen, det kan godt hende at det ender opp med et blogginnlegg.


Baleno og sommer er en uslåelig kombinasjon.


Miley Cyrus har vært en stor inspirasjonkilde for meg i året som har gått. Men nå synes jeg hun har gått så langt at jeg kvier meg for å følge opp.


I forbindelse med Adrian Jørgensens suksessfulle deltakelse i The Voice ble BindalSwag et kjent begrep. Her viser han tegnet for BindalSwag sammen Med Bindals ordfører Petter Bjørnli.


Også kommunelege Maria Strøm Slyngstad kastet seg på BindalSwag-bølgen sammen med Adrian.


Magne Vollan, eller Gubben, Adrians bestefar, ble av mange omtalt som sjefsswaggeren etter denne hysterisk morsomme fotoshooten.


Her driver jeg med å sette inn spettet mitt med fett foran vintersesongen.


Morten anser seg som den største stjernen på bloggen. Kan vel trygt si at bildet viser to stjerner av god gammel årgang.

1 kommentar
    1. Mange høgdepunkter her. Lona bru er det potensiale i. Det var jo tom. ei som hadde mange historiar om kva som skjedde under brua, men det har ikkje kome fram enno. Ellers så ventar eg på ein missekonkuranse a là Dagros. Det burde vel du vera rette mann til? Ellers så ser eg du har nokre skarpe pilar til ein og annan. Det bør du følge opp også i 2014.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg