Tilbakeblikk på bloggåret

De neste dagene skal jeg legge ut noen bilder fra året som har gått her på bloggen. I kveld blir det bilder fra mai, den første måneden etter at jeg startet opp bloggingen igjen.


I mai ble min yngste datter konfirmert, og da bakte jeg sunne cupcakes til hennes store dag.


Mai hadde også noen riktig varme dager da jeg fant det hensiktsmessig å kaste klærne.


Jeg ble sponset med ny vernebukse, eneste feilen med den var at mobillommen var for liten. Men sånt lar seg enkelt løse.


Mai er også måneden for å slippe dyrene på beite, det er like moro hver gang.


Jeg fortalte også om det nokså hardbarkede MC-miljøet i bygda, dette er ikke for pyser.


Morten viste også fram sin myke side som jovial kokk, Matkrokenkokken.

4 kommentarer
    1. Har du berre hatt medvind der oppe hjå deg? Du har ikkje nokre bilder der ting ikkje har gått heilt som dei skulle?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg