Julekalender 17. desember

Endelig har min favoritt hva julegodteri kommet inn i butikken til Torlaug og Morten. Nemlig tørket fiken i løs vekt. Sammen med dadler er vel dette snart det eneste som er spesielt med julen. Fiken er den søteste frukten i verden. Den inneholder også en rekke mineraler og vitaminer som er bra for kropp og helse. Så denne frukten kan jeg trygt anbefale, av mange gode grunner. Men først og fremst fordi den smaker så utrolig godt.


Kartong med høykvalitetsfiken, denne er av mye bedre kvalitet enn de som er presset sammen i en blokk. Sannelig har det ikke sneket seg med et fikenblad i kartongen.


Meget fornøyd blogger som nettopp har funnet kartongen med fiken.


Men fikenbladet stusser jeg kraftig over. Det er jo ifølge skriften å betrakte som verdens første klesplagg. Adam og Eva brukte det til å dekke til sine edlere deler etter syndefallet, såvidt jeg kan huske. Hvis dette bladet var egnet til det formålet, vil jeg påstå at det har vært stor utvikling i framskrittet siden den gangen.

5 kommentarer
    1. Enig, verdens beste julegotteri. Godt ellers også, og her i mer sentrale strøk kan de kjøpes store deler av året.
      Gleder meg til å smake, så du får spare litt;)

    2. Stor utvikling i framskrittet hahahahaha! Dagens!
      Sånn ellers er det jo vanskelig å velge hvem som er søtest da, du, Morten eller fiknene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg