Stem på Adrian i kveld!

Denne bloggen min har ført utrolig mye moro med seg, og da tenker jeg først og fremst på meg selv. Utrolig morsomt har det til tider vært. Noe av det aller morsomste har vært den moroa vi har funnet på sammen med Adrian Jørgensen i høst. Det har vært en fryd, og hvis det stemmer at en latter forlenger livet, så kommer vi til å få ekstra tid vi som har vært med på det. Adrian er en utrolig behagelig person å omgås, og han har jobbet så hardt med musikken sin, at det er ikke å undres over at et samlet lokalsamfunn unner ham det han har oppnådd til nå. Samtidig som vi håper at han kommer seg enda lenger i The Voice. Her skal jeg dele med dere noen bilder som blant annet viser Adrians humoristiske side. Tillater meg også å oppfordre alle til å gi sin stemme til Adrian i kveld. Det skal i hvertfall jeg gjøre.


Synger for ordføreren med innlevelse.


Også Adrian & The Hornblowers måtte sitte på venterommet når de skulle til legen. Et nokså oppsiktsvekkende syn på et venterom hos legen!


Adrian fikk lyd i legens fiolin, det er vel det beste som kan sies om den saken.


Blodtrykksmåling 🙂


Stilstudie av Adrian fra den smått legendariske konserten ved busskuret ved Lona bru. For de som måtte tro at dette var en tullekonsert, så må jeg skuffe dere. Som bildet viser så ga Adrian alt, han gjør bestandig sitt beste. Og det er ikke lite.


Noen som tviler på at det var morsomt å spille på kommunelege Maria Strøm Slyngstads kontor?

1 kommentar
    1. Jeg er helt sikker på at det var morsomt å spille på kommunelegens kontor! Og hurra for legen og alle de andre som stiller opp på bloggen din.
      Og hipp, HIPP, HURRAAAAAAAA for Adrian!!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg